Maskiner / udstyr kan kun lejes af en voksen person (over 21 år), der kan fremvise gyldig billedlegitimation.

Lejer skal lægge et depositum på udstyrets værdi såfremt dette kræves af udlejer.

Selve lejen refunderes ikke, forbrug/tilbehør og kørsel refunderes 100% ved afbestilling.

Ved corona forbud refunderes hele beløbet.

Der kan betales med: Kontant, , kontooverførsel reg. 7701 konto 2924841. EAN / Faktura til firmaer. EAN faktura til det offentlige. Mobilepay modtages ikke

Efter forfald beregnes 0,7 % rente pr. påbegyndt måned. 14 dage efter 1. påmindelse overdrages sagen til Transcom Inkasso. Transcom Inkasso forbeholder sig retten til at pålægge gebyrer og renter i henhold til gældende dansk lov.

Leje af stole, borde og service. Det booket antal kan reduceres med max 10 % indtil 7 dage før udlejningen.

Tyveri og alle skader der opstår på maskiner / udstyr i udlejningsperioden, dækkes af lejer eller lejers forsikringsselskab. Kontakt evt. eget forsikringsselskab for dine forsikringsbetingelser. Ved bortkomst og totalskade af de lejede effekter erstattes der til fuld nyværdi.

Maskinerne skal beskyttes mod vind, vand, sod og støv. Der må ikke anvendes tape, da dette efterlader lim rester. Vær omhyggelig når der påfyldes væske/mix, det skal i kammeret og ikke udover maskinen. Maskinerne skal kun tømmes efter brug. Ingen rengøring. Ubrudte poser/pakker tages retur. Op til 2 fustager tages retur U/B, yderligere fustager afregnes med 50 kr. pr. stk. i retur håndtering.

Borde skal rengøres, stole aftørres / støvsuges. Lysestager rengøres under varmt vand.

Tallerknerne skrabes for madrester og stilles tilbage i kasserne, Glas og kopper tømmes for slatter og stilles tilbage i opvaskebakkerne, MED BUNDEN OP. Bestikket pakkes som ved leveringen. Vi tager hele opvasken, det er med i prisen.

Telte:

Lejer kan ikke forvente at få det lejede opstillet i tilfælde af så dårligt vejr, eller anden force majeure, at det opstillede ville lide væsentlig skade.

Der må ikke anvendes tape, guirlander eller lignende på teltdugen. Det afgiver lim og farverester.

Myggelys, fakler, grill mm må ikke bruges i teltet pga sod. Lejer vil være erstatningsansvarlig ved ødelæggelse af teltdugen. Brug alm stearinlys eller fyrfadslys.

Teltet skal være rengjort ved nedtagningen. Stænk og spild skal vaskes væk.

Nedtagningen af teltet må ikke påbegyndes før udlejer er tilstede.

Der beregnes forgæves kørsel og udvidet lejeperiode, hvis der ikke er adgang til det lejede udstyr ved afhentning.

Udlejer kan ikke gøres erstatningspligtig i tilfælde af driftsforstyrrelser / manglende leverance af maskiner pga. tyveri, skader og andre udefrakommende forhold. Udlejer er ikke ansvarlig for skader på bygninger eller inventar som følge af din brug eller ud strømmende væske fra det lejede udstyr.

Ved driftsforstyrrelser kontaktes Ice4u.dk på tlf.: 40435963

Din bestilling er først bekræftet, når du modtager en faktura på mail fra os.